woensdag 19 juni 2013

Stage By Paula

Begin september 2012 ben ik met mijn stage begonnen by Paula. Ik wilde graag een creatieve stage, en niet een standaard verkopersfunctie. Ik wilde iets waarin ik mijn creativiteit kwijt kon. Via een docent van school ben ik by Paula terechtgekomen. 
Het jaar is inmiddels voorbij, het is echt voorbij gevlogen.. Het voelt nog niet als een jaar, maar toch zit mijn stage er al weer op. Ik heb onwijs veel mooie dingen meegemaakt dit jaar.
Om te beginnen heb ik op schaal leren tekenen. Ik had nog nooit op schaal getekend, dus in het begin was dat best lastig. Maar ik heb er veel mee kunnen oefenen en ik had het vrij snel onder de knie.
plattegronden

Het advies geven aan klanten in Homecenter was totaal nieuw voor mij. Ik was natuurlijk al geïnteresseerd in interieur en trends en ik wist er wel veel van, maar tijdens het adviseren moet je je advies goed kunnen onderbouwen. Dat kon ik in het begin nog niet, maar dat heb ik tijdens dit jaar wel geleerd.

Dankzij deze stage ben ik gaan bloggen. Ik heb veel blogs geschreven voor op bypaula.nl. Door het bloggen was ik constant op de hoogte van de meest actuele interieurtrends. Nu ik by Paula weg ben, blijf ik lekker door bloggen op dit blogspot.  Ennn, ik blijf nog maandelijks voor bypaula.nl bloggen.
Soo, al met al is het een leerzaam jaar geweest, waarbij ik veel mooie ervaringen heb opgedaan. Helaas zit het er al weer op, volgend jaar mag ik weer plaatsnemen in de schoolbanken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten